Emily

Ja, i fredags var jag med Ida & Frida. Himla mysigt. Hoppas att Idas bäbis kommer snart :) Sen åkte jag hem till byn och gjorde mest ingenting, och där har jag varit hela helgen. Idag åkte jag & mamma till mormor & morfar också. Jag skulle dit o putsa fönster åt dom och så passade mamma på o följa med så hon kunde fixa med deras teve. Alltid lika härligt att träffa mormor och morfar :)

Nu sitter jag i Ljusdal, åkte halvfembussen hit. Det är väl tänkt att Emily ska komma snart o hämta sin jacka i mitt förråd, men vi får väl se. Sen har jag ingen aning om vad som händer. Blir väl en dusch och lite film eller nåt. Känner inte för att göra några större kast, så jag blir nog bara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0