Dammsugardag

Jag tror att tisdagar ska bli min nya dammsugardag. Jag tackar verkligen mamsen och papsen för dammsugaren jag fick när jag fyllde år, det är så himla mycket enklare nu än då man skulle sopa, det var inte roligt. Sen är den så himla liten också, så den passar utmärkt till mitt lilla boende :) I like. Fick ju en parfym med, fast det har jag inte skrivit - men det var också bra, för min var helslut så nu kan jag lukta gott igen :) Oh yes.

Ida & John kommer hit om en timme typ och sen vid tre ska jag hämta bilen på Bilmetro (Äntligen!) och sen kommer mamma kring sex och då ska vi betala in till högskoleprovet är det tänkt. Jag dör om det är försent alltså. Sista anmälningsdagen var igår, men det verker fungera idag med, det brukar ju vara några dagar extra på intenetanmälningarna. Så det är bara att hålla tummarna, men som sagt så verkar det fungera. Sen ska jag knata med Johanna runt kyrksjön med mot kvällningen, troligen blir väl det kring sju eller nåt då.

Så - en dag som såg helt värdelös ut har helt plötsligt fyllts med en jädra massa to do's. Det är bra. Plus att jag tänkte skriva in mitt CV på datorn nu, det är rätt duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0