Berättelsen om oss

Nu har jag duschat och enbart legat på soffan och sett teve. Pratade med Kristin på telefon och hon sa att det gick en skitbra film på femman klockan åtta. Minns inte vad hon sa att den hette, men jag tror att hon sa Vit Oleander. Strålande tänkte jag och började kolla på filmen som började åtta på femman, och i näst sista reklampaus såg jag att filmen hette Berättelsen om oss. Alltså såg jag en hel film som det egentligen inte var meningen att jag skulle se. Haha. Men den var ändå bra på ett underligt sätt. Den handlade om skiljsmässa och kärlek och sånt. En ganska klok film ändå.

En väldigt klok sak dom sa var att kärlek är ett behov, och behov - stannar inte för evigt. Alltså, man kan inte vara kär livet ut (men det betyder givetvis inte att ett förhållande är dåligt för det). För alla vet väl att dom som varit tillsammans i trettio år inte gått runt och varit förälskade varenda dag av dom trettio åren, det gäller att bli bästa kompisar. Ja, nu lät det inte så smart som det gjorde då, men det var smart :) Haha.

Men som sagt, en bra film även fast det inte var meningen att jag skulle se den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0