Retarded

Jag nämnde ju att min hjärna inte riktigt är hundra idag. Här har ni två exempel.

1. När jag hade tvättat första maskinen tvätt i en timme så slogs jag av en panik att nog min blåa kofta som man ska tvätta i ylletvätt justnu låg i en vanlig 40gradersmaskin. Jag kunde inte minnas att jag hade tagit i den när jag delade upp tvätthögarna men jag hade däremot ett starkt minne av att jag lagt den i tvättkorgen. Jag fick panik och visste inte riktigt vad jag skulle göra, men jag började leta tröjan i lägenheten hur som helst. Verkligen överallt. Bakom soffan, under soffan, i lådan med halsdukar - you name it. Gav upp hoppet och insåg att endera avloppsmonstret ätit upp den - eller att den låg i tvätten. Suck tänkte jag. Men sen slog det mig att jag inte hade tittat i garderoben, och där var den givetvis. (Borde inte det vara det första stället man tittar på?)

2. Jag skulle kolla om en film som jag laddat hem funkade som den skulle. Jag tröck på högtalarna och fixade upp filmen - och insåg att den var ljudlös. Megasuck tänkte jag då. Typiskt! Försökte öppna den i andra program för att det kanske skulle funka (ett desperat försök, jag vet) - gick in och kollade på inställningar på alla ställen man kan tänka sej. Gav upp hoppet även här och insåg att det jag fått hem enbart var skit. Sen kom jag på att jag inte hade satt i kabeln till högtalarna.

Idag är jag verkligen ett pucko. (Mer än vanligt). Vill inte veta vad nästa misstag blir.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Fan vad bright du e ;) haha :) använd la cavesa ;D haha nej du är söt darling <3

2008-10-08 @ 15:54:14
URL: http://diamondhand.blogg.se/
Postat av: Kristin

hahaha, de där låter som en vanlig Elin-dag tycker jag :p

2008-10-08 @ 17:16:00
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHA..

2008-10-08 @ 19:51:17
URL: http://johannateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0