Pannkaka

Ska ni någon gång ha hjälp med att steka pannkakor - fråga då för guds skull inte mig om hjälp. Det blir bokstavligt talat bara pannkaka av mina pannkakor. Det blir skit. Jag gör alltid smet på en liter mjölk och då får jag kanske sex pannkakor som jag kan äta & spara. Haha. Så jäkla kasst! Men det gör inget. Nej :) Igår var det kylskåpsrensning. Åt sånt som höll på o bli för gammalt o sådär. Gjorde pannakaka, för både äggen och mjölken var o-nya, i pannkisarna käkade jag rivet äpple, creme fraiche, kanel & socker. För creme fraichen var också o-ny. Det var lite stört. För det har jag aldrig ätit i pannkaka men ändå va jag skitsugen på det. Men gott var det :) Det kändes kreativt.

Sen kom Jenny. Vi gick på Ljusdal och trängdes. Det var Halloweenkväll med långöppet. En massa folk. Jenny handlade en tröja och sen gick vi hem. Såg Mamma Mia och svullade godis och chips - och julmust :) Hähä. Vi fick även påhälsning av Fönegrabbarna som kom och lekte bus eller godis. Dom fick godis, men dom skitade ner mitt golv så jag fick lägga mig och torka upp det. Så dom fick godis och vi fick bus. Lite dumt.

Idag satt vi hemma ett bra tag, tillslut kände jag att vi var tvugna att göra något av våra liv så då gick vi på Ljusdal. Vi fikade lite på Finess och jag köpte en tröja, Jenny köpte ett block. Sen gick vi hem. Och nu sitter vi här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0