Lite kul

Alltså, dethär är ju lite kul. Det är nästan så jag kan skratta. Så himla förutsägbart. Haha. Snacka om typiskt ändå. Haha. Lol. Lite kul.

Jag åkte o tränade, det var skönt. Marie var med också. Det gillar jag. För jag gillar Marie. Häktade iväg på Delins, handlade lite och satte surpuppan på plats. Höhö. Också lite kul.

Sen när jag kom hem åt jag lite yoghurt, duschade och sen gick jag till Kristin. Satt och tog igen lite för den missade veckan. Också lite kul. Eller kanske väldigt.

Nu sitter jag här. Händer inte mycket. Imorrn ska jag, Marie, Jon & Jonas bowla. Också lite kul :) Eller kanske väldigt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du o Surpuppan :D hahaha. verkar inte gå så bra ihop liksom.

2008-10-03 @ 12:35:57
Postat av: hannie

Eller huR!!

2008-10-03 @ 17:05:52
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0