Lekte, åt & frodades

Igår när jag hade duschat kom Jenny, då for vi till faster. Där var vi. Lekte, åt & frodades. Lika trevligt som alltid, och ruskigt mätt blev jag med. I morse när jag vaknade var jag fortfarande mätt, jag var inte alls sugen på frukost som jag alltid brukar vara. Ja, jag säger då det.. Pappa kom till faster med då han skulle hämta Jenny, han fick sig mat han med. Sen åkte pappa & Jenny. Jag blev kvar ett tag. Till strax innan åtta. Jag åkte på Delins och sen hem. Sen for jag till Kristin, var där i en timme eller nåt. Jag gillar Kristin, damn she's good :) Sen for jag till Nore.

Felicia måste vara världens sötaste! (Efter Lovisa, givetvis)


Kommentarer
Postat av: Kristin

o jag gillar dig, apmycket!

2008-10-23 @ 20:28:25
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0