Igår va det jobb

Igår va det jobb. Det gick fint. Skönt att ha en tid då man slapp både öppning o stängning får jag ta o säga. Efter jobbet åkte jag hem och gick runt Kyrksjön med Marie som va i Ljusdal med Jonas på hans jobb. Det var trevligt. När jag kom hem ått jag sommarmat. Zorrogrillare med potatissallad. Och sen åkte jag till Kristin. Satt där och gaggade och såg Desperate Houswives. Sen åkte jag hem. Duschade, såg lite teve o sådär. Sen for jag till Nore. Strålande dag :)

Nu har jag nyss kommit hem. Vet inte alls vad som händer idag, men jag ska nog träffa Emily iaf :) Hon skulle få sluta tidigare på kursen idag så hon skulle komma kring tre. Yes. Det blir nog trevligt. Det var hur längesen som helst som vi sågs. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0