Hofors

Igår vid tolv tog vi en fika på Finess. Jag, Jyothi, Rebecca, Luzzan & Sara. Trevligt att träffa alla influgna utbölingar igen :) En timme senare kom Marie med och vi tröttnade väl på att sitta där kring halvtvå, alltså efter en och en halv timme :P

Sen åkte jag & L till Hofors för att lämna Felicia. När vi kom hem tröck vi i oss en varsin pizza och dog på soffan. Såg lite Idol o sådär. Henke & Carro kom en sväng med, Henke fixade datorn. Sen la vi väl oss i princip.

Jag var död när jag skulle upp. Jag tycker synd om mig själv. Men är det högskoleprov så är det. Om en halvtimme ska jag vara där. Usch och fy! Halvfem är jag klar. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var roligt att träffa dig iaf. :)

Hur mås det idag då?

2008-11-03 @ 21:29:30
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0