Hej Ljusdal

Nu sitter jag hemma i Ljusdal igen. Vi åkte från Uddevalla strax efter tolv och vi kom hit ungefär nio. Jag tyckte att resan gick hur fort som helst, för jag sov så himla mycket. Sander & Frida turades om att köra, men ja, Sander körde väl kanske 50 av 60 mil. Haha. Men det va han som ville så. Jag blev helt chockad när jag vaknade i Färila. Somnade nog i Orsa och sov till Färila. Haha.

Nu har jag lite beslutsångest om jag ska lägga mej o ta en powernap på nån timme eller om jag heltenkelt bara ska vara vaken tills ikväll och lägga mej tidigt istället. Mina ögon svider och vill inte vara med längre, men det känns ändå som att det skulle ta ett tag o somna om jag skulle lägga mig igen. Hm. Men jag läre väl sova om jag ska orka träna ikväll, men jag vet inte om jag ska göra det heller. Får se hur jag känner mig ikväll heltenkelt.

Ska i vilket fall säga tack till Hanna för en toppvecka. Har varit riktigt skönt att komma iväg, och väldigt härligt att träffa Hanna med. Det har gått helt finemang, och det har lätt varit värt lite väntan på dagarna :) Jag gillar min Hanna. Mycket. <3

Kommentarer
Postat av: hannie

Det var lätt gött o ha dig där. Hoppas du inte har fått skador av tristessen :)Du är mer än välkommen fler gånger för jag har haft jättetrevligt <3

2008-10-02 @ 22:29:05
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0