Diskat & dammsugit

Jag tog tag i disken, ja jag gjorde det. Det var världens berg men nu är det överstökat. Hade inga rena glas, inga rena tallrikar och inga rena bestick när jag började diska. Men nu är det gjort. När jag skulle torka en djuptallrik så tappade jag den givetvis i golvet, så då var det bara fram med dammsugaren. Alltså har jag avklarat två av tre punkter idag. Har dock kommit på en till. Handla. Ska på Dollar och handla batterier och på Dellan o handla mat.

Skönt att jag har gjort både disken och golvet klart. Men lite besvärad känner jag mig över att jag tappade en tallrik i golvet. Så himla typiskt. I förrgår hade jag sönder ett glas med. Skulle skaka ur vattnet ur det med när jag hade diskat och smash in i kranen. Jag som aldrig brukar ha sönder glas och sånt. Det är det bara Kristin som har. Ju. Hähä.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hähä på dig me!

2008-10-13 @ 20:06:24
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0