Arbetsintervju

Jag vaknade i morse, tog på datorn och såg att jag fått ett mail om att jag ska få komma på arbetsintervju. Det känns lite konstigt, och troligen blir det inte mer än en arbetsintervju heller. Men en liten bedrift är det allt, det måste ju betyda att mitt personliga brev är rätt okej och att mitt CV duger i alla fall. Jag ska ringa och boka in en tid lite senare, när jag har ätit frukost o sådär och känner mig allmänt redo. Haha.

Jag har börjat skriva lappar kvällen innan med saker jag ska åstadkomma dagen efter. Idag stod det:

- Gratta Jenny på namnsdagen
- Söka 4 jobb
- Röra på fläsket
- Planera & handla mat
- Diska
- Boka tid hos tandläkaren

Mina dagar känns lite vettigare när jag gör mina lappar, som att det ändå finns något slags mål med dagen så jag slipper gå o driva runt hela dagarna. Tilläggas bör att det inte gör något om man inte gör nån punkt heller, bara man gör nästan alla så. Man kan få skippa en om man vill. Men hittills har jag faktiskt ringt tandläkaren, jag ska dit på måndag klockan elva - och så har jag grattat Jenny. Vi får se hur det går med resten av dagen. Yes. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Härligt Elin :) Jag har fått provjobba för Karamellkungen o plocka karameller. Vad har du fixat för jobb? :)

2008-10-06 @ 20:50:53
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0