Arbetsförmedlingen & Billackeringen

Mötet med Anna-Lena på Arbetsförmedlingen gick bra. Bestämde lite nytt och letade upp en massa jobb som jag skulle söka. Börjar verkligen gruva mig som bara den inför på fredag nu. Anna-Lena gjorde mig fasiken mer rädd än lugn. Haha. Men jag fick en massa frågor som tydligen var vanliga att man fick, och jag vet ju knappt svar på hälften av dom. Haha. Usch. Blir spännande dethär.

Efter arbetsförmedlingen gick jag hem och tog gula faran på billackeringen. Dom passade ut en bra färg att ta hem och sen for jag igen. Nu sitter jag här och gör mest ingenting. Idag blir nog en sån göraingenting-dag. Men det gör inget. Hähä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0