4 dagar & 1 timme

Nu var det 4 dagar och 1 timme sen jag skrev nåt. Det har väl hänt lite ändå. Jag har fått nymobilen. Skönt. Vi var till Stockholm - jag & syskonen - tillsammans med mammas jobb som skulle på mässa. Vi åkte in till stan istället och handlade. Jag handlade en julklapp till Erik. Haha. Fan vad lamt. Hade lika gärna kunnat köpa den i Ljusdal. Men vi hade trevligt ändå :) I Gävlebro på vägen hem åt vi. Jag käkade rimmad lax & dillstuvad potatis. Snuskgott! Det som också har hänt är att jag tackat nej till jobbet jag fick och att det började snöa i förrgår. Igårkväll när vi låg och såg teve så snöade det en massa och när vi vaknade i morse låg det kvar på backen - tro det eller ej. Dock på gräsmattan i Nore. Här i Ljusdal på min asfalterade gård var det givetvis ingenting. Haha. Sen finns det väl inte så mycket mer update-material.

Jag är lycklig med honom, ja det är jag.

Kommentarer
Postat av: jag

Ny mobil? :)

2008-10-31 @ 12:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0