Vuxenstund

Idag kom Marie till Ljusdal. Hon skulle på Dollar & jag följde med :) Sen satt vi hemma hos mig tills hon skulle iväg till Näsberg o äta lunch/middag vid tre. Halvfem åkte jag till Lillhaga för då var det dags att passa Lovisa igen. Och där har jag varit tills för kanske en halvtimme sen. Om inte mindre. Lekt och pratat typ. När Lovisa hade lagt sig hade vi "vuxenstund" med tända ljus & varma mackor. Trevligt.

Imorrn kommer Jenny kvart över tre och sen ska vi på bio vid sju. Mamma ska med hon också. Patrik 1,5 är det som går. Den är nog hur bra som helst tror jag :) Det visar sig. Antar att jag måste diska imorrn också. Måste nog dock göras i omgångar. Suck. Att man aldrig lär sig att göra det så fort man använt nåt. Hm.

Nu ska jag nog ta o borsta tänderna och sådär. Lägga mig i sängen och mysa ner mig. Usch vad skönt. Vad sitter jag här för?

Kommentarer
Postat av: Kristin

men pucko. när jag for från Ljusdal till Kårböle igår på dan sprang en hund över vägen. Sen när jag o Rickard åkte från Kårböle till Ljusdal sprang ett lodjur över vägen. Markus hade också sett lo på samma ställa tidigare under kvällen, fränt va? :)

2008-11-17 @ 11:42:15
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0