Två dagar

Igår kom Marie hit vid halvtio. Vid elva gick hon till tandläkarn och sen kom hon tillbaka. Åt lunch och sen försvann hon på Sportia för dom hade ringt på morgonen och ville att hon skulle jobba. Lars kom när han slutat jobba, vi satt här ett tag och sen åkte vi till Pappa Per-Anders & fruga i Hedsta. Lars skulle klippa sig. Där blev vi ett tag, och sen åkte vi. Logiskt nog. Jag åkte till mig, han till sig. Jag åt lite och gick på ungdomsmottagningen och sen for jag till Nore igen. Och där blev jag.

I morse vaknade jag av att Marie ringde och sa att hon stod utanför mig och att hon skulle hälsa på. Kruxet var att jag inte var hemma. Så då va det bara att skutta upp ur sängen, sätta sig i bilen och fara hem. Men det gjorde ju absolut ingenting :) Hon har varit här i flera timmar, och det är alltid lika uppskattat. Usch vad jag trivs med min Marie. Och nu sitter jag och gör inte ett piss. Lyssnar på gamla Billy Talent låtar och upplever nostalgi. Så jäkla härligt. Usch, jag älskar nygammal musik. Man får alltid en så himla härlig känsla i kroppen när man lyssnar på musik som man lyssnade på förr. Ja, så är det.

Halvsex kommer Kristin till Ljusdal och då ska vi gå på Hillboms för hon ska få omtapetserat i sin lägenhet. Vilket lyx! Det skulle jag också mer än gärna göra. I vilket fall ska vi dit och titta på tapeter då och sen vid sex bär det iväg till Färila för att utplåna lite kalorier. Det känns duktigt. Och lite skönt, sådär. I alla fall efteråt - för då känner man sig nöjd. Och varm. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0