Tre saker

Jag glömde att berätta tre andra roliga/bra saker som hände idag.

- Folk säger jämt att jag & Jenny är så himla lika varandra. Vi förstår aldrig varför. Folk har till och med tagit fel, så det måste ju ligga något i det som sägs. Först idag såg vi hur jäkla lika varandra vi var. Vi brukar inte vara det, men idag var vi hur lika som helst. Det skrattade vi åt. Länge.

- Jag drog en väldigt smart slutsats om kärleken här i livet och när jag skulle sätta namn på det så blev det Livets Tips. Snacka om brist på ord. Det låter inte kul. Men vi skrattade väldigt länge åt det med.

- Jag fick reda på mitt högskoleprov idag och jag hade faktiskt höjt mitt resultat jämfört med det senaste vi gjorde. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0