The Bucket List

Idag var jag i Nore. Sen åkte jag hem. Åt. Sen åkte jag till Kristin. Sen kom Rickard. Då åkte vi & hyrde film. The Bucket List. Hon på Statoil var helt begeistrad och sa minst tusen ord om hur bra den var. Den var inte bra. Hon hade fel. Jag, Kristin & Rickard fattade inte riktigt hur hon tänkte. Den var inte bra, okej - inte kass. Men ingen film man skulle se igen direkt. Sen åkte Rickard. Jag blev kvar ett tag och sen åkte jag med. Trevlig kväll.

Imorrn ska jag passa Lovisa i nån timme. Det blir mysigt. Efter det ska jag åka till Ramsjö, och där blir jag tills på lördag. På söndag jobbar jag. Så helgen är uppbokad. Rätt skönt, så man slipper oroa sig för att man sitter och ruttnar bort sin ungdom.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha, ja hon på Statoil va kul :D nästa gång hyr vi en rysare, då har man inga förväntningar eftersom man vet från början att den ska va kass!

2008-11-07 @ 09:07:15
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0