Ramsjönatten

Igår mötte jag upp Marie på Finess på hennes lunch. Där satt vi en timme. Trevligt. Marie är så jäkla bra. Och så jäkla min. Efter det gick jag hem o packade och sen uträttade jag en massa ärenden och sen åkte jag till Lillhaga och barnvaktade Lovisa och åt Kents ultragoda kycklinggryta. När jag åkte från Lillhaga åkte jag in till Lars med min matlåda som jag fick av dom, tyckte att det var onödigt att släpa med den till Ramsjö - dit jag åkte efter jag varit hos Lars. Ida & John var barnfria så det blev lite förtäring där. Vi hade djupa diskussioner som vanligt. Hade riktigt trevligt. Sen la sig John vid elva kanske, han var väldigt trött. Ida var fortfarande glad i hågen och vi blev väl uppe till ett eller nåt i den stilen. Sen sov vi. Jag sov som en stock. Sov skitbra, på soffan. Idag har vi jämrat oss lite och svullat en massa mat (jag & Ida iaf). Nathalie kom hem vid halvtolv. Jag åkte hem vid fyra.

En sammanfattning på en überbra fredag & en überbra lördag. Lyckat. Härligt att vara med folk som man stengillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0