Personlighetstest

Gjorde ett personlighetstest som Carro hade länkat på sin blogg, som skulle visa hur man var som person och vad man skulle passa att jobba med. Alltså, jag kan ju inte mer än att skratta. Det stämde ju skitbra på Carro, men inte på mig. Haha. Alltså, det va väl kanske max tre saker av allt som står som stämmer. Haha. Eller vad tror ni? Ska jag kanske satsa på en framtid som matematiker? Haha, säger jag bara.

Din personlighetstyp:

Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. Värderar kunskap, logik och kompetens mycket högt. Tystlåtna och reserverade. Svåra att komma inpå livet. Individualister. Ointresserade av ledarskap och makt. Deras analytiska förmåga gör det lätt för dem att upptäcka samband som andra inte ser. Fungerar bäst när de uppmuntras att använda sin fantasi och förmåga till kritiskt tänkande.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Fysiker, kemister, biologer, fotografer, strateger, matematiker, universitetslärare, programmerare, animatörer, tekniska skribenter, ingenjörer, jurister, brottsplatsutredare, skribenter, artister, psykologer, systemvetare, utredare, besiktningsmän, lantmätare.


Kommentarer
Postat av: Carro

"Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer."

Jag vill minnas elin att du var ganska nere ett tag på grund av att du aldrig skulle få möjligheten att slicka dig själv på armbågen ;P



Delvis stämde det :) Mendu, om du blir matematiker kan jag bli präst ;)

2008-11-27 @ 13:35:01
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahahahahaha!

2008-12-01 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0