Patrik 1,5

Idag har jag varit sådär extra populär igen ser jag på läsarstatistiken. Tur att man har en fanclub.

Jenny kom kvart över tre. Lika trevligt som vanligt. Vi åkte på Dollar, och plockade med oss Agnes på vägen. Jenny skulle köpa choklad & hänglås, jag köpte batterier. Sen åkte vi hem och åt mat. Pita med tonfisk och massa grönsaker och sås och sådär. Mumma :) Surrade gjorde vi med, om allt och ingenting. Det är så det ska vara :)

Halvsju begav vi oss till bion och mötte upp mamma. Patrik 1,5 skulle vi se. Den var riktigt bra faktiskt. Jag tror jag älskar bögar. Har alltid tyckt att dom varit bra och nu tycker jag det lite extra bara för att Gustav Skarsgård var så mysig. En sak blev jag väldigt irriterad på när vi satt där. Då skulle killarna på filmen ha sex med varandra, och då var det en massa viskande och flera stycken som skrattade och resten vred på sig. Hade det varit två personer med olika kön hade det ju knappast inträffat. Herregud, Ljusdal. Vi lever på 2000-talet. Riktigt irriterad blev jag faktiskt. Varför skulle det vara extra äckligt, rolit eller pinsamt? Tala om det för mig. För det förstår inte jag.

Men filmen var bra :) En sån film man borde se :) Tack mamma som bjussade på biljetten :) Efter bion åkte jag till Lars. Det var trevligt. Som vanligt.

Idag har heltenkelt varit en toppendag :) Tack alla människor som gjorde den :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0