Mysnatt

Igår var ju Marie här och när hon åkte blev jag trött och less. Som alltid överreagerar man på allt när man är trött, tur är väl att man vet det iaf. Men jag låg vaken ett tag och sen kom Lars efter krogen vilket inte egentligen var planerat. Det var mysigt. Vi låg och pratade länge länge, i flera timmar om allt och ingenting. Alldeles för länge låg vi nog egentligen, men det va det värt :)

Idag har jag jobbat, dagen har gått hur fort som helst faktiskt. Det tycker jag om. Har varit lagomt med folk. Inte så mycket så man stressar ihjäl sig men ändå såpass mycket att man inte hinner titta på klockan. Strålande!

Nu skulle jag ha fixat nåt o äta känner jag, inte för att jag är så jättehungrig men jag har inte ätit nåt vettigt över huvud taget idag. Det jobbiga är dock att jag känner att jag måste diska. Blä. Det är något jag verkligen inte tycker om. Men skönt är det när det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0