Morgonpromenader

Igår när jag låg i sängen och precis skulle somna så bestämde jag mig för att gå ut och gå när jag vaknade. Det gjorde jag. Skulle ändå till Kristin o hämta mitt infrysta bröd och hon hade lagt ut nyckel åt mig så då klädde jag på mig och gick dit. När jag kom hem kändes det inte komplett så jag gick o handlade mat med. Det var himla skönt och det är en vana jag verkligen borde ta upp igen. Det känns så bra när det är gjort.

När jag var ute och gick så gick jag och mindes en massa saker. Jag gillar minnen. Men det är jobbigt att man saknar det. Lyssnade på Miss Li och Queens of the Stone Age och lite såntdär. Så himla förra vintern/våren på nåt sätt. Och jag saknar fasiken skolan. Jag saknar att komma in i klassrummet till min skitklass till världens tristaste lektioner. Och så saknar jag körskolan, även fast den också var skittråkig. Och så saknar jag när jag & Emily gick o handlade tillsammans förra vintern - när hon fortfarande bodde i lägenheten. Usch. Jag saknar så många saker.

Idag har jag tre saker jag måste åstakomma innan Jenny kommer. Det är att diska och att duscha samt ringa ett telefonsamtal. Usch jag gruvar mig för allt som det känns justnu. Det var så skönt att sitta här och småfrysa faktiskt. Det låter kanske konstigt.

Men ibland är jag konstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0