Långsittning

Idag när vi vaknade åkte vi på Coop och handlade lite, sen for vi på banken och fick pengar. Höhö. När vi ätit frukost i Nore for jag hem till min enkla boning. Gjorde i ordning mig och vid två kom Johanna. Vi gick på ungdomsmottagningen och sen gick vi på Finess. Där blev det verkligen långsittning. Haha. I två och en halv timme satt vi där och snackade skit. Haha. En aning mobbat. Men så kan det vara när man inte har något liv. Höhö. Vi fikade först och sen bestämde vi oss för o käka nachos. Det gjorde vi rätt i. Det va gott. Hähä.

Sen gick vi hem till mig och satt o pratade om allt och ingenting ett tag till. Min syster kom in hon också med ett brev. Skapligt paff vi blev. Nästan lite småläskigt. Dörren öppnades skitsakta utan ens ett litet knack och sen när hon stack in huvudet så kände jag inte igen henne varken på rösten eller ansiktet. Haha. Men sen såg jag att det va Jenny. Haha. Lite kul. Sen åkte hon på en gång och sen ett tag senare skjutsade jag hem Johanna. Svängde in hos hennes mormor & morfar med för hon skulle få bullar. Hon kom ut därifrån med en hel papperskasse med nybakta bullar. Haha. Så jäkla kul. Man brukar väl kanske få nån liten fryspåse - inte tusan en hel papperskasse iaf. Haha.

Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Och så får det förbli.

Kommentarer
Postat av: hannie

det var längesen vi hördes nu. vad gör du nu för tiden? :) klart, kom vet ja, kom!

2008-11-11 @ 22:43:16
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0