Kayla

Sitter och tittar på Desperate Houswives nu. Och jag måste bara säga att jag blir så himla trött på dendär skitungen Kayla. Skulle jag ha en sån unge skulle jag gå under. Ni som inte tittar på Desperate fattar nog inte vad jag menar nu och kanske tycker att jag har hemska tankar om en stackars liten unge, men tittar man på det så förstår man vad jag menar. Mer än väl. Jag sitter och tittar på teven nu och känner hur det bara kryper i mig för att hon är så hemsk. Usch. Jädra snorunge.

Eller nåt. Haha. Och så lyssnar jag på julmusik i pauserna :) Ååh, snart är det jul :) Förstå vad mysigt! Längtar som bara den. Som vanligt. Jag är en äkta julmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0