Julskyltning

Johanna kom till mig vid halvtre, vi satt och pratade en massa skit i vanlig ordning. Fyra gick vi på Ljusdal för där va det "julskyltning" till klockan sex. Vi hade lika tur som förra året, slask till tusen. Jag & Johanna jämrade oss lite över det, och det gjorde vi förra året med. Kan jag lova. Vi gick faktiskt in i ovanligt många affärer och jag gjorde av med ovanligt mycket pengar. Dock på vettiga grejer. En julklapp köpte jag, och resten till mig själv, saker som jag behöver & har behövt ett tag. Så det känns bra att ha det gjort. När vi kom tillbaka till mig så satt vi och pratade ännu mer, och så började jag med maten. Det blev korvstroganoff. När jag sa till Kristin när hon ringde vid sju kanske så skrattade hon bara åt mig när jag sa att jag ätit det. Jag sa då att det faktiskt va längesen jag åt det nu. Då skrattade hon lite mer och tyckte att det var "en jävla skräll". Folk tror att jag lever på korvstroganoff, men så är inte fallet. Har aldrig varit, och kommer aldrig vara. Johanna åkte och jag åt iaf.

Sen ringde som sagt Kristin, hon var på Coop och behövde ventilera sig lite. Det gjorde hon rätt i. Vi bestämde att jag skulle komma till henne och svulla lite. Det gjorde jag. Ante var där med, men han åkte väl kanske när jag varit där max en halvtimme. Jag frågade om han inte ville vara med mig, och då sa han att det ville han inte. Då sa jag, så bra, för jag vill inte vara med dig heller. Sen skrattade vi lite och sen åkte han. Jag & Kristin pratade vidare om livets alla bekymmer och sådär. Åt en massa chips med dip. Vi kom på att det var 19 år sen vi döptes idag, så då bestämde vi att vi hade ätit chips för att fira. Alltså behver vi inte ha dåligt samvete. Alls. Sen gick jag hem och här sitter jag nu. Igen. Nu ska jag plocka ur linserna och läsa lite tror jag.

Och ja, jag är en seriös människa. Jag läser en bok.

Kommentarer
Postat av: Carro

Youtube:a Johan Palm så får du se när hon träffar honom efter showen. Man kan ju nästan tro att hon är inhyrd skådis :P Dålig skådis dock, men hallå?!! :P haha

2008-12-01 @ 14:29:48
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0