Johan

Johan åkte ur Idol. Det är jag tacksam över.

Nu har jag precis kommit hem. Har skjutsat Lars och två jobbarkompisar åt han på Järnvägs. Frågan är ju bara vad man ska hitta på nu. Diska känns som en bra idé, men vi får se vad som händer.. Kanske skulle ta tillfället i akt att ta Lars bil o åka runt på Ljusdal varv på varv och vissla efter småfjortisar. Det kanske inte vore så kul för han, så det hade ju varit lite kul för mig. Haha. Men så dum är jag inte, och så tråkigt har jag inte heller för den delen. Så jag skippar den idén och försöker komma på nåt vettigare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

då kan jag också börja titta på idol igen :p

2008-11-29 @ 19:49:30
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0