Jobbsöndag

Nu är jag på Delins igen o jobbar. Jag vill hem nu, men det är ju lite mer än tre timmar kvar. Hoppas tiden går relativt fort iaf :)

Jag & Kristin spelade in ett kasettband när vi var mindre, kanske elva år eller nåt - där vi har ett väldigt improviserat radioprogram. Spegelväggen. I morse satte jag i den kasetten i bilen när jag skulle åka till jobbet och gud vad jag skrattade. Vilket allmänt fult och mobbat band alltså. Haha. Så jäkla kul. Fast troligen är det nog bara jag & Kristin som kan tycka att det är roligt. Haha.

Nä nu antar jag att plikten kallar igen.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vill också höra!! Fan, va ju år och dar sen man hörde de bandet nu! o jag har tappat bort mitt.. :(

2008-11-09 @ 17:31:52
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0