Hemma

Det känns som att det var jättelängesen jag var hemma, men det var det inte. Igår var Felicia med Camilla & the crew till Sundsvall, så jag och Lars låg hemma och såg film hela dagen. Mysigt. Hon kom hem igen till läggdags iaf. Sen var vi uppe ett tag till och sen sov vi med.

Idag har vi hunnit vara iväg på Dollar med. Lars har köpt lite julgardiner och sådär, då kände jag mig glad att jag bara har ett fönster att bekymra mig över. Innan Dollar var jag faktiskt väldigt snäll med, jag städade upp på bänkarna hos Lars. Diskade & plockade in i diskmaskinen och rensade reklamhögen. Lite snällt av mig, men troligen ser det väl ungefär lika illa ut när jag kommer tillbaka igen som det gjorde innan jag städade. Haha. Men det är tanken som räknas. 

Johanna kommer i vilket fall som helst sen, och idag är det julskyltning på Ljusdal så det blir en sväng där med :) Men vi väntar tills det blir mörkt, så man får in den rätta känslan :P

Nu ska jag ta och fixa mig lite så man ser lite anständig ut när man ska bege sig ut i civilisationen sen. Man vill ju inte skämmas. Helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0