Helgen

Igår vaknade jag. Sen kom skjuts och vi åkte till Helene i Järvsö med kaar och ungar. Va där till kanske halvtre. Trevligt. For till Ljusdal. Sen åkte jag till faster med byxor åt Jenny. Stannade i kanske en halvtimme. Sen åkte jag hem till byn och åt middag. Potatisgratäng. MUMMA! Sen fixade vi fram våra gamla kanaler igen efter deras non-existens i tre-fyra månader. Härligt! Sen såg vi massa teve och sen kallade sängen. Sov med Lurvis. Mysigt :)

Idag åkte vi till Ängersjö till mormor och morfar vid halvett. Erik & Jenny var inte hemma så det blev bara jag, mamma & pappa som åkte. Käkade lunch med två efterrätter typ. Haha. Jästrans gott! Fick med mej en matlåda med. Höhö. Väldigt nice. Klockan fyra var vi i Ängersjö kyrka, det var ljuständning för dom som dött o sådär. Sen for vi hem till Kårböle.

När vi kom hem åkte jag till Ljusdal nästan på en gång. Åkte till Lillhaga till faster med tröja till Lovisa. Blev där tills Jenny skulle med bussen (hon hade sovit där) - då skjutsade jag henne till bussen och sen for jag på Statoil och lämnade tillbaka en film som faster hade hemma. Snällt av mig. På Statoil blev jag irriterad. Och jag hatar att träffa folk som gör mig irriterad. Det är inte kul.

Nu sitter jag hemma. Nicklas skulle tydligen komma en snabbis innan han for till Boden. Det var ju inte igår om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0