Gott

Nu sitter jag hemma i soffan och ser teve - som vanligt. Skulle ha tagit mig en dusch men det är Project Runway på teve nu så jag väntar till efter det. När jag har duschat ska jag göra mat. Idag ska jag äta korv med blomkålsstuvning. Fy tusan vad gott!

Sen har jag ett skitgott bröd nu med. Kommer dock inte hinna äta upp det innan det går ut så jag tänkte nästan packa om dom och frysa ner mer än hälften. Får tjuva lite på Lars frys eftersom jag inte har någon själv. Hähä. Så går det när man väljer en brud utan frys, säger jag bara. Då får man skylla sig själv!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tamefan, de gjorde det.. Jävligt synd!

2008-11-10 @ 16:14:49
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0