Förundrad

Okej. Nu sitter jag och förundras av två saker.

1. Hur tusan kan Johan vara kvar i Idol? Då han skulle köra sin första låt så kom han in på scenen samtidigt som han klappade händerna - i otakt. Herregud. Och inte kan han sjunga heller. Han har ingenting som man ska ha såhär långt in i tävlingen, förutom småtjejerna som röstar på honom. Fy katten för dumma småtjejer!

2. Alltså, denhär Style by Mats-Mats på 1000 apor. Är han seriös eller driver han med oss? På 1000-apor driver dom ju snarare som regel än som undantag. Men man kan väl inte ha en oseriös modeblogg? Eller kan man det? Gräsligt är det, det han har på sig i alla fall. Hujedamig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Faan va fult det var då han kom in och klappade i otakt. Och sen bruden som han var fram till, som senare fick komma upp på scenen. PINSAMT! Men fick känslan av att det var uppgjort att hon skulle göra sådär.

2008-11-28 @ 21:52:07
URL: http://johannateresia.blogg.se/
Postat av: Carolin

haha, jag har nästan inte sett ett enda program av idol, men igår lyckades jag pricka in mig framför tvn. Johan passade ju in idol, han är en liten stjärna, men kanske lite för ung? Och den där bruden som johanna snackar om. HAHA. Så soft :D

2008-11-29 @ 15:04:57
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0