Best of you

Jag sitter fortfarande i sängen. Ska nog bädda upp den snart och ta tag i städningen som jag har planerat.. Sitter i vilket fall som helst o pumpar Foo Fighters - Best of you nu. Alltså den låten är så himla bra. Den påminner mig om då jag bodde i garaget, och den påminner mig om Jonathan. Alltså det finns så himla mycket musik som påminner mig om livet i garaget. Och jag gillar't :) I vilket fall så är Best of you en så himla bra låt. Troligen har väl många hört den men har ni inte det så är det nog dags tror jag.

Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
The life, the love
You'd die to heal
The hope that starts
The broken hearts
Your trust, you must
Confess

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag kanske bjur dig på hemlagat imorrn då :) men idag vill jag käka ute.. Jag har så mycket disk hemma som jag måste ta tag i innan jag kan laga mat + att jag måste koka pärer också i sånt fall. Det tar för lång tid och jag är för hungrig.. ät matlåda nån annan dag :)

2008-11-12 @ 14:22:14
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0