Aldrig mer en dusch

Idag när jag duschade var verkligen dagens pärs. När jag stod där inne så slog jag ner alla schampo-balsam-och-tvålflaskor. Sen skulle jag raka benen, vilket gick rätt bra (trodde att jag skulle skära upp hela mig med tanke på min otur). Sen när jag skulle sätta tillbaka hyveln i sin drej så slog jag ner schampot & balsamet igen. Jag blev så trött, så jag stod och svor för mig själv. På riktigt. När jag hade satt dit den så skulle jag ställa upp flaskorna igen, men då ville dom inte stå där, för när jag ställde dit den ena ramlade den andra ner och vice versa, säkert fyra gånger. Blev riktigt tokig. Men sen duschade jag på i godan ro, ända tills jag tappade "duschmunstycket" (eller vad man säger) rätt på foten. Det gjorde så jäkla ont. Sen gick allt bra tills jag som sagt började blöda näsblod när jag kom ut ur duschen (som känt är). Dessutom har jag nu fått ett blåmärke som är sådär äckligt efter missödet med duschmunstycket. Jag blir så trött. Dessutom gör det skitont.

Det var tur att jag tvättade håret och rakade benen, för det säger jag då - jag ska aldrig mer duscha! Aldrig mer i hela mitt liv, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snacka om otur! ;)

2008-11-26 @ 15:29:09
URL: http://annaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0