Östersund

Ja, nu sitter jag och ska precis gå o lägga mig nu. Imorrn klockan halvåtta ska jag och Kristin bege oss mot Östersund. Jag längtar faktiskt trots den übertidiga morgonen. Tror verkligen att det kan bli riktigt kul :) Ska svänga in till mormor och morfar en sväng också då vi är påväg och hämta en nyckel, trevligt att få se dom lite också :)

Mösspåtagningen idag var en lika onödig ceremoni som jag föreställt mig, om inte värre. Han pratade hur länge som helst om allt och ingenting - mitt i solen. Så där stod man och väntade på att få ta på sig mössan och åka hem istället för att bada i svett som jag tror dom flesta gjorde under tiden vi stod o lyssnade på studentmössans historia.

Ja, lika bra att lägga sig så mn är pigg och utvilad imorrn. Någorlunda iaf :) Godnatt, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Vi är abiturenter :D

2008-05-31 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0