Andra avenyn

Har fått ihop ett till arbete nu. Tänkte göra en komplettering till ett annat arbete innan jag ger upp för dagen. Såg precis på Andra avenyn. Säkert många som tycker att det är världens b-igaste serie, men jag följer det. Min poäng är i vilket fall att det var ett himla bra avsnitt ikväll. Imorgon är det en timmes avsnitt, det är bra - men det är för att det är sista avsnittet för säsongen - det gillas absolut inte.

Alla bra program har säsongsavslutning nu tycker jag. Hur kul är det? Inte alls kul. Nu då man snart inte har något plugg att stå i heller så vill man ju sitta och se en massa tv, men icke. Så himla typiskt.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, de va ju helt värdelöst, fick ju ingen färg överhuvudtaget :p

2008-05-19 @ 22:55:55
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0