Piggare

Hemmahelg. För sjuk för att jobba, så jag har bara legat här hemma o ruttnat. Jag & Erik rensade dock musikmappen igår, pappa tjatar så mycket om att hårddisken är full, så vi gjorde en liten insats. Dock blev det inte sådär överdrivet mycket borttget. Kanske en femtedel, eller så.

Är ju som sagt sjuk, ja. Fast jag är mycket bättre idag faktiskt. Känns himla skönt! Kanske till och med kan kräla iväg på skolan imorrn, vi får se hur det känns. Har haft lock för öronen hur länge som helst också. DRYGT! Hur som helst så försvann det för ett öra igår. Hur störigt är inte det? Då har jag hellre lock för båda öronen än bara för ett. Så det så. Men idag lyckades det andra försvinna också. Så ni vet. Haha. Intresseklubben antecknar.

Jag & Jenny såg melodifestivalen igår också. Helt klart rätt låt som vann! Jag älskar Hero :) Aaaow. Rongedahl & Amy var också riktigt bra tyckte jag. Men Charlotte var helt klart bäst :) I like. Fast som vanligt när jag tycker att helt rätt låt vann så går det väl skit vid ESC. Det brukar vara så. Trist, ja - men sant.

Mormor & morfar var precis här också. Det var ju rätt trevligt, känns som att det var ett tag sen jag träffade dom faktiskt.. Och nu sitter jag här, i brist på annat. Ska fara med bussen till Ljusdal 16.30, innan det ska jag väl peta i mig lite mat och sno ihop mina grejer, fast det är ju ett bra tag kvar. Så jag hinner nog. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0