Mobilkik

Jaha, nu sitter man här o letar efter en ny livskamrat ala Sony Ericsson. Svårt o veta vilken man ska ha bara.. Dethär tycker jag inte om. Inte inte inte. Känns så himla onödigt att köpa ny bara för att min kamera valde att balla ur. Hade jag haft en vanlig digitalkamera hade jag väl kunnat leva med det, men nu har jag ju inte det - såå. Vad har man för val? Man måste väl få föreviga stunder här i livet. Det är nästan en mänsklig rättighet.

Jaha. En Sony Ericsson ska jag ju ha i vilket fall, utan tvekan! Världens bästa och minst kompicerade mobiler. I love them! Men vilken av dom? Det finns för många att välja på. Funderar stenhårt på en K810i. Men, vi får se..

Svåårt. Förslag?

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-01 @ 18:20:02
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0