Matan

Jag hatar blogg om nätterna. Tänkte gå in igår och skriva, men man kommer ju typ aldrig in. Helt värdelöst ju!

Igår satt jag & Johanna i matsalen hur länge som helst efter vi ätit. Det var himla skönt & mysigt :) Jag gillade det. Och ja, matan kan vara mysig. Haha. Med rätt sällskap så.

Idag har jag bestämt mig för att ha en städ och tvätt-dag. Tvätten ligger i maskinen. Nu är det bara att dra igång med golvtorkning, duschskurning, dörrmattsskrubbning - och så vidare. Inte så spännande tycker ni - nej, jag håller med - men det är skönt då det är gjort :)

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Tack för kommentaren :)

2008-03-21 @ 11:46:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0