Halkbana

Idag har jag haft två körlektioner & varit hos Marie. Det var trevligt. Imorrn planeras ett besök till Lillhaga - faster, Kent & Lovisa. Det kan ju kanske bli bra. Vi får se hur kallt det är ute. Om jag pallar gå eller inte. Och nej, måttot stämmer inte, snarare tvärtom. Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder.

Fick halkbanan inbokad idag också, så det bär iväg på Tisdag nästa vecka. Skönt att ha det avklarat. Får se om det blir någon som man känner med. Känns som att det skulle bli bra mycket roligare då i vilket fall.. Men ja, det är väl sånt som framtiden får utvisa, antar jag..

Skulle även vilja genomgå ett party under sportlovet. Men det får man väl inte. Nejnej. När jag väl kan dricka måste jag tänka på att hålla mig lugn så man inte gör bort sig för all kommande framtid, och när jag inte kan dricka så kan jag heltenkelt inte. Jag vill vara full och glad, helt enkelt. Det var typ skitlängesen nu. Alldeles för längesen.

Jag & Emily ska gå o handla nu. Det behövs, så man har något att bruka som föda i den kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0