Glögg

Idag hade jag behövt handla, men eftersom jag kände mig så risig så blev det inget av med det. Jag har ingen mjölk. Det hade varit bra för min hals nu med värmd halstablettsmjölk. Te har jag lessnat på, har druckit typ fem koppar idag - det är rätt bra gjort. Och som sagt så är jag less på det nu, så då dricker jag glögg istället. Saknar verkligen pepparkakor, det hade gjort susen det nu. Hade varit himla gott. Aaaow :)

Ska se Top Model och sedan lägga mig som det känns. Tog världens skönaste dusch idag också. Jättevarmt & jätteskönt. Man är så öm i hela kroppen när man har feber, och då är en varm dusch något man kan döda för. Hade varit skönt o ligga i badet också en dag som denna. Men det blev ju lite svårare, eftersom jag inte har ett badkar. Smart Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0