Distraherande

Klev upp kvart i åtta i morse, för jag hade körletion fem över. Klädde på mig och gick i princip, halvt smådöende och åtta minus ute. How exciting! Hade den andra körletionen 10.05, så alla dagens sysslor var helt enkelt avklarade när jag egentligen skulle ha klivit upp om jag själv fick bestämma.

Det gick inte så bra på körskolan idag, jag var rätt borta. Vi höll på med regler, placeringar & skyltar. Alla mina sämsta sidor. Fädt opepp. Oh yes. Men man kan ju inte vara på topp hela tiden.

Jenny for precis hem nu, jag vet inte vad jag ska göra med denhär dagen. Jag vill inte sitta här och tänka. Jag är alldeles för bra på att tänka för mitt eget bästa. Lika bra att göra något distraherande. Ska nog ta o ringa faster o se om hon är hemma. Annars kanske det blir ett varv runt Kyrksjön, för jag kan ju dessvärre inte gå på Afro ikväll, min ryggkota är fortfarande helt fucked up. Stackars mig.

Jättestackars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0