AUX

Jag snorar och har mig, himla mycket idag. Är jag såhär även imorrn kan jag ju nästan inte jobba, måste ju snyta mig minst en gång vartionde minut. Snor-Elin. Funderar på om jag ska drista mig till att gå på PO's o inhandla mig en ny AUX-sladd. Det är den andra sladden jag haft sönder nu. Jag förstår inte vad jag gör. Hoppas inte det är datorn det är fel på i alla fall. Då gråter jag.

Ikväll är det final i Let's Dance. Det får vi inte missa. Pappa ringde o erbjöd lift hem när han jobbat klart. Klockan sju skulle han passera här, och åker jag med han så missar jag inte Let's Dance heller :) Det är bra. Erik, min kära bror skulle komma en sväng idag också. 3vligt.

Jag handlade en maaassa näsdukar på ÖB igår. 12 stycken förpackningar för 10 spänn. Märket hette Royal, så jag får ju åtminstone känna mig lite kunglig när jag uträttar mina slajm-behov. Det är inte alla dagar man får det. (Ibland måste man tänka positivt)

På måndag börjar skolan igen också efter påsklovet. Helt sjukt vad denna vecka runnit iväg. Förstår inte riktigt vart dagarna tagit vägen. Menmen, jag längtar inte i alla fall. Jag är så sjukt skoltrött nu, så jag skulle bara vilja elda upp alla böcker skolan packat på mig. Har sån himla lust att bara släppa allt, för nu har jag fått nog - verkligen. Fast - jag vet ju att det inte är någon vidre bra idé, så jag antar att den dystra sanningen lyder - bit ihop.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Några trevliga fredagsplaner? :)

2008-03-28 @ 16:50:46
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

tack så hemskt mkt :D allt bra?

2008-03-28 @ 17:00:31
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

kollar du på let´s dance, isf vilket par e din favorit?:D mina är tina och tobias!

2008-03-28 @ 21:47:05
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0