Studenten

Alltså nu förstår jag verkligen inte hur man kommer in på sina vänner med den nya bloggen, om det är nån som vet det så blir jag gärna informerad :P

Ja, igår var det ju studenten :) Champagnefrukost hos Ronja i Lock, jag var chaufför. Sedan åkte vi upp på skolan och satt i aulan hur länge som helst som det kändes och såg på när folk fick stipendium och lyssnade på när rektorn pratade lite och musikprogrammet spelade lite låtar. Efter det satt vi i klassrummen, fikade och fick våra betyg.

På trappen tjoade och tjimmade vi till Du efter plugget, sedan träffade vi släkt och donade på och sen åkte vi flak. Jag höll på att få värmeslag på flaket, det var verkligen fruktansvärt varmt.

Efter det så for jag hem till Kårböle i en stekhet bil där vi åt och hade trevligt. Det var familjen, mormor, morfar, farmor och Jennys kompis Anna. Grannarna - Sture och Gunilla kom en sväng dom med.

Tack alla som jag fick blommor och presenter av och tack för all uppvaktning i övrigt :) Uppskattat.

Jag for till Ljusdal igen kring åtta, då satt jag här för mig själv och peppade tills Kristin kom till Ljusdal och jag gick till henne. Sedan gick vi på Stadt, och där var det trevligt. Slog på med drinkar istället för tråkiga flaskor. Det är ju faktiskt bara studenten en gång. Himla trevligt på Stadt i vilket fall. Mycket dans och mycket umgänge. Träffade även Stefan som jag inte sett på ungefär ett och ett halvt år, och det var ju trevligt.







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0