Ny musik

Idag var det faktiskt fint väder när jag vaknade, och enligt min mams så hade det varit det hela morgonen också, jag hann dock bara avnjuta detta i ungefär en kvart. Men, bättre än ingenting. Jag for till Ljusdal och hämtade skor och ombyte en sväng ockå, och hämtade Erik i Laforsen på ägen hem. han hade jobbat och varit duktig han.

Nu har jag precis lagt in en massa ny musik på mobilen så jag haro lyssna på i bilen imorrn om jag skulle vilja. Det brukar dock inte bli så mycket hörlurslyssning nu för tiden. Menmen, kul med nygammal musik i vilket fall :) Mamma satt här för ett tag sedan också och skrattade lite åt vilken underlig musiksmak jag har, och jag kan verkligen hålla med. Det är allt från Bach till Slipknot, Cornelis till Snoop och Abba. Men min musiksmak äger, som alltid.

För bra precis ett år sedan for jag och Marie till Tyskland också :) Vilka minnen alltså! Jag vill tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0