Nore?

I morse klev jag upp kvart i nio, även fast klockan rinde kvart över. Alltså vaknade jag innan klockan, det händer inte alltför ofta :P Klockan ett åker jag och fröken Dahlström till Ljusdal igen. Ikväll är det nåt prat om att hela SP ska vara på Nore. Vi får se om jag åker dit, men troligen. Är det tråkigt är det ju bara att åka hem ändåså :) 

Idag är det varmt ute, igen. Jag satt ute en sväng men gav upp. Det är inte ens skönt när det är så varmt som det är nu. Har ju dessutom precis duschat, oh lägger jag mig ute så kommer jag ju vara svettig och äcklig igen. Onödigt. Ska nog packa ihop lite grejer snart och gå ut o sätta mig i skuggan eller nåt. Eller kanske nere vid sjön, för där blåser och fläktar det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0