Hemkommen

Yes. Igår var som sagt jag och Kristin till Östersund. Vi for lite innan åtta härifrån, bilfärden var rätt seg, men ändå trevlig :) När vi kom fram donade vi lite och sedan gick vi på stan i x antal timmar och handlade. Eller ja, jag handlade inte alls mycet - det var mest Kristin som fick så för den biten :P Ekonomiskt, Elin :)

När vi kände oss färdiga på stan så gick vi till lägenheten igen, vi hade fått låna min morbrors lägenhet eftersom han ändå inte var där. Vi satt på balkongen ett bra tag innan vi gick ner på stan igen och åt nachos. Underbart gott och en mycket trevlig turk eller liknande. Efter det satt vi i en park och bara pratade och myste.

Sammy och hans två kompisar Holmarn och Mike kom också, varför förstod jag egentligen inte, men dom var det party i iaf. När dom gick blev det lugnt och skönt :P Klockan närmade sej tolv och då bestämde vi oss för att sova eftersom vi visste att vädret idag skulle bli enastående, och vi tänkte åka hem relativt tidigt för att kunna vara hemma i Kårböle och gassa sol när den kikade fram. Och så blev det. Vi åkte hem halvnio i morse.

Mamma och pappa är på Ålandskryssning, så jag, Erik & Jenny har varit hemma själva - helmys. Vi har legat ute, legat nere vid sjön, spelat kubb, varit på byn och handlat mat, legat på bryggan vid Osen, ätit och bara umgåtts. Hur mysigt som helst faktiskt trots att det kanske var lite väl varmt när det var närmare 30 i skuggan.

Tack Kristin för en toppenvistelse i Östersund som vi får göra om någon gång och tack Erik & Jenny för idag.

Kommer nog in lite bilder en annan dag också, om ni har tur. Haha. Peace out ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0