Helgen

Idag har jag varit hos Marie hela dagen, vi har mest pratat och suttit i köket (som vanligt). Trevligttrevligt.

I lördags körde jag och Frida folk, och så åt vi korv med bröd och räksallad ;) GOTT. Jonathan kom hit sen, och jag somnade när han var här. Haha, stackarn. Vaknade dock lite senare. Haha. Kom inte i säng förrän halvfem.

Igår, söndag åkte jag hem till Kårböle och gjorde inte så mycket.

Och idag gott folk fyller min bror år :) Grattis. Skjutsade Jenny till Skyte på läger med Kåken också, det blir säkert roligt för dom.

Själv sitter jag här nu, gör absolut ingenting. Funderar på vad man ska göra ikväll, men Kristin borde ju komma hem från Hudik snart så då kanske man får åka o våldsgästa henne lite. Orkar inte sitta här hela kvällen och glo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0