Duktigt

Nu sitter jag här på golvet och lutar mig mot soffan som är överfylld med prylar. Jag gjorde som jag sade idag, jag städade. Eller ja, jag håller väl fortfarande på, för jag har inte tagit tag i toan än. Ja, idag har jag varit fruktansvärt duktig ska jag be om att få tala om, så duktig som en Elin nästan bara inte kan vara. Jag har skurat, sopat, svabbat och torkat ALLT. Alla möbler, alla prylar, i fönstren - you name it. Jag var till och med så duktig att jag torkade fönsterblecken ute och så putsade jag fönstren med. Branog med cred till mig med andra ord. Jag är så himla duktig alltså, nästan så att man blir rörd. Haha.

Nu ska jag nog ta tag i badrummet. Sopa, torka, svabba där med. Putsa spegel och skura dusch. Herregud vad jag ska känna mig duktig när denna dag är över alltså. Synd att det inte fanns tvättid, annars kunde jag ju tvätta också. Ska nog gå ner o kolla om det är någon som strykit sig. Oh yes :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har varit mycket duktig idag kan jag se. :) Till skillnad från mig som åkte till Hudik och shoppade istället. ;P

2008-06-12 @ 20:24:44
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0