Cykling + 50årsfest

Ja, nu var det faktiskt ett tag sen sist. I torsdags cyklade ju jag & syster till Ljusdal från Kårböle, som säkert dom flesta redan vet. Fem timmar tog det med pauser och allt, faktiskt inte alls jobbigt och ganska trevligt med för den delen :) Lägger väl ut bilder nån dag om jag orkar. Haha.

Igår var det 50årsfest i Kåböle för min fader, det blev väl ungefär 40 pers som kom, och dom åt på tok för lite. Så nu kommer jag få leva på pastasallad med kassler & rostbiff hela veckan. Mat för 30 pers blev det kvar i vilket fall. Idag for jag med faster till farmor och bar ner hennes hammock med.

Nu sitter jag här och lyssnar på lite Amy MacDonald :) I like. Funderar på när jag ska bege mig mot Ljusdal. Svårt val. Skulle egentligen vilja åka bra snart, bara för att jag har absolut noll saker att göra, men när jag tänker efter lite så kommer jag ha ungefär lika mycket att göra i Ljusdal så :P

Och imorrn är det jobb, jag längtar inte. Men pengar är bra, indeed.

Same old story...

Kommentarer
Postat av: josefine

oj vad hurtig du är elin! fem timmara cykling, det är inte illa! låter i ärlighetens namn rätt mysigt. asfalt, rullande däck, skog och förhoppningsvis lite solsken. kanske en eller fem fikapauser i ett skogsbryn någonstans! :)

2008-06-29 @ 20:07:17
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0